هشدار می دهم به همه دوستداران ایران از خطر پان های قومیتی به ویژه غده سرطانی پان ترکیسم
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان پان ترکیسم خطری جدی برای هویت ایرانی و آدرس antipanturkism.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 6
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 1
:: بازدید ماه : 1
:: بازدید سال : 2
:: بازدید کلی : 90

بسمه تعالی

 

سوگنامه ای بر هویت ایرانی

( نکاتی در باب تشکیل فراکسیون ترک زبانهای مجلس )

 

مهرداد احمدی ورامینی

 

 

 متاسفانه چندی است که خبر تاسیس فراکسیون مناطق ترک نشین منتشر شده است . نمی دانم چه باید گفت و چه اصلا می توان گفت . دشمنان ایران و ایرانی بار دیگر انتقام خود را از این تمدن گرفتند و تیری تازه به سوی آن شلیک کردند و دل ایرانیان را به درد آوردند ؛ این خبر  حالم را دگرگون کرد لذا تصمیم گرفتم درد دلم را با همه ایرانیان بازگو کرده و مطالب و نکاتی را بیان کنم .

1-هویت ایرانی دو رکن دارد : مذهب تشیع و زبان فارسی . این دو رکن چه کسی خوشش بیاید چه نیاید عامل هویت بخش ما و عامل تشخص ما در جهان امروز است . تضعیف این دو رکن با هر بهانه و دستاویزی که باشد خیانت به ایران و ایرانی است . امروز با تاسیس فراکسیون ترک زبانان ضربه ای اساسی به هویت ایرانی زده شده و آن کم رنگ کردن زبان فارسی به عنوان یکی از دو عامل تشخص ایرانیان است . زبان فارسی که از بیش از 2500 سال پیش زبان ملی ایرانیان بوده ، موجب شده ایرانیان معاصر به ایرانیان میانه و ایرانیان باستان پیوند بخورند در واقع آنچه ایران و ایرانی را ایران و ایرانی کرده و جلوی انقطاع تاریخی آن را گرفته فقط و فقط زبان فارسی است زیرا حتی دین ایرانیان نیز با تمام اهمیتش در این 2500 سال دستخوش تغییر و دگرگونی شده و از زرتشتی به اسلام متحول شده ولی این زبان فارسی است که ما را با اجداد باستانیمان مرتبط کرده و همه دنیا ما را به عنوان وارثان هخامنشیان و ساسانیان می شناسند . بنابراین هرگونه ضربه و خیانت به زبان فارسی  خسارتی جبران ناپذیر است .

2-متاسفانه پس از فروپاشی شوروی و استقلال جمهوری های آن و از جمله جمهوری آذربایجان ؛ فعالیتهای ضد ایرانی پان ترکها که از زمان جعفر پیشه وری شروع شده بود با حدت و شدت بیشتری پی گرفته شد . پان ترکها با مطرح کردن مدعیات اکثرا کذب و دروغ علیه زبان فارسی و هویت ایرانی فعالیت می کنند . آنها با جعل تاریخ می کوشند برای حضور خود در ایران ، که حضوری چند قرنِ است ، تاریخ چند هزار ساله بسازند و افرادی نظیر محمد تقی زهتابی با نوشتن کتاب مجعولی به نام " تاریخ دیرین ترکان ایران " برای خود در ایران جای پایی محکم می کنند . حال آنکه ترکان اساسا از نواحی غرب چین و مغولستان به اینجا آمده و مهمان ایرانیان هستند و اگر چه مهمان حبیب خداست اما خود مهمان نباید از حجب و حیای صاحبخانه سوء استفاده نماید و فزون خواهی کند.

 متاسفانه پان ترکها می کوشند با جعل تاریخ ، شخصیت های ایرانی زبان ، نظیر بابک خرم دین و مولوی و نظامی و خاقانی  و... را ترک جلوه بدهند حال آنکه زمانی که این بزرگان و بزرگواران می زیستند آذربایجان یک سره ایرانی زبان بود و هنوز ترکها وارد آن نشده بودند و این حقیقتی غیر قابل انکار است اگر چه ترکان خود را از نسل سومری ها و مادها می دانند ولی این مساله مقبول نیفتاده است و آن را جزو تاریخ سازی های پان ترکی تلقی می کنند؛ به قول مینورسکی خاورشناس: «هر جا که پرسش حل نشده‌ای در زمینه فرهنگ قوم‌های شرق باستان پدید آید ترکان بی درنگ دست خود را همان‌جا دراز می‌کنند».

نکته دیگر آنکه پان ترکهای ترکیه ، که به قول پان ترکهای ایران ، برادر یکدیگر هستند نه تنها افتخار تاریخی ندارند بلکه خود را از نسل گرگ خاکستری می دانند و همین از نسل گرگ بودن است که موجب شده  در تاریخ 90 ساله  خودشان در قرن بیستم 5 نسل کشی مرتکب شوند : نسل کشی ارامنه بیش از 5/1 میلیون نفر . نسل کشی یونانیان بیش از 500 هزار نفر . نسل کشی کردها حدود 350 هزار نفر . نسل کشی آشوری ها حدود 270 هزار نفر . نسل کشی علوی ها حدود 70 هزار نفر ( معروف به کشتار درسیم ) . بنابراین بدیهی است پان ترکها که به این حدت و شدت ، عصبیت و سبعیت دارند ، اگر مجال یابند بار دیگر با دیگران و از جمله ایرانیان چه خواهند کرد ! ( سرکوب شدید کردها در ترکیه ، سرکوب شدید تالشی ها در جمهوری آذربایجان و سرکوب شدید تاجیکان در ازبکستان ، نمونه ای از خوی پان ترکهاست ).

3-باید توجه داشت پان ترکها که امروز به تاسیس فراکسیونی خوشنودند به هیچ وجه آن را کافی ندانسته و در پی گرفتن امتیازات متعدد و متوالی از ایرانیان اصیل می باشند با شناختی که از پان ترکها داریم مطالباتی نظیر تاسیس فرهنگستان زبان ترکی ، تدریس ترکی در مدارس و سرانجام جا انداختن ترکی به عنوان زبان رسمی دوم ایرانی و اگر نشد استقلال و جدایی از ایران از خواسته های آنهاست . باید توجه داشت هرگونه امتیاز دهی به ایشان و کوتاه آمدن از هویت ایرانی نه تنها آنها را ارضا نکرده بلکه آنها را جری تر نیز خواهد کرد . بنابراین نباید به هیچ وجه از ایران و منافع آن کوتاه آمد و از سر و صدای و های و هوی پان ترکان ترس و واهمه ای به دل راه داد و یا با شرم و نجابتِ آریایی ، سکوت و عقب نشینی را بر مجادله با آنان ترجیح داد.

البته در همین جا ، جا دارد که درخواستی هم از نمایندگان غیر ترک مجلس نماییم و آن اینکه با تشکیل فراکسیون ترکان مخالفت کنند و اگر نتوانستند جلوی تشکیل آن را بگیرند طرحی مبنی بر به رسمیت شناختن نسل کشی ارامنه توسط ترکیه به مجلس برده و آن را تصویب کنند تا با اینکار پرده از بخشی از جنایت علیه بشریت ِ پان ترکها برداشته و نیت واقعی و طینت حقیقی آنان را به جهانیان نشان دهند .

 

4- تشکیل فراکسیون ترک زبانها در مجلسی که قرار است خانه ملت باشد نه خانه قومیت ها موجب ایجاد درگیری و نزاع قومیتی شده و طبیعی است که اقوام دیگر نظیر کردها و لرها و عرب ها و بلوچ ها و... را به سودای تاسیس فراکسیونی مشابه اندازد  و کاملا روشن است که درگیر شدن به مسایل قومی و نژادی و غفلت از مسایل ایرانی و ملی تا چه حد می تواند برای آینده ملت ایران خطر آفرین باشد .

متاسفانه برخی از قومیت ها از همین اکنون با به کار بردن عباراتی نظیر ملت ترک و ملت کرد  و... دارند حساب خود را از حساب ملت ایران جدا می کنند و این خطری است که باید از آن هراسید .( اگر کسی اعصاب و حوصله داشته باشد و سری به  وبلاگ ها و وبسایت های پان ها و از جمله پان ترکها بزند متوجه می شود که این ها چگونه به نفرت پراکنی و فحاشی و هرزه درایی علیه  ملت ایران می پردازند و چگونه با دزدی و سرقت برای خود تاریخ و هویت و... می سازند ).

 

در پایان این جستار جا دارد دو مطلب را گوشزد کنیم مطلب اول اینکه پان ترکهای ترکیه برای صدمین سال تاسیس دولت جعلیشان ، که بر خون علویان و کردها و ارامنه و یونانیان و آشوریان  استوار است ، برنامه های مفصلی چیده اند و قرار است با همکاری همه ترکهای جهان رویاها و بلند پروازی های خود را محقق کنند ، برخی از اقدامات ترکیه در عراق در همین راستاست ، اما ترکان آذربایجان هم وطن ما هستند  و باید مواظب باشند در بازی یی که پان ترکهای ترکیه قاعده آنرا ساخته اند داخل نشوند و بازی نکنند .

دوم اینکه ایرانیان هیچ گونه نفرت و بغض و کینه ای با ترکها ندارند و آنها را برادر خود می دانند اما این بعضی از ترکها و بهتر بگوییم پان ترکها هستند که با بکار بردن اصطلاحات و عباراتی علیه ایرانیان ، که ما شرم داریم از تکرار آنها ، کینه و نفرت خود را نثار آنان می کنند و طوری در مورد ایرانیان سخن می گویند که گویا دشمن خونی و پدرکشته آنانند . و این همان نقطه ضعف کشور ماست که می تواند در بلند مدت خطر آفرین باشد. و ما معتقدیم که بر همگان لازم است که اجازه ندهند  از ایران که بر دو پایه مذهب تشیع و زبان فارسی استوار است کشوری 72 ملت نظیر لبنان یا سوریه و یا عراق و افغانستان بسازند .

  به هر روی ما در این جستار ، انذار و هشدار خود را دادیم وامیدواریم اهل بصیرت از عاقبت های کشورهای نام برده عبرت بگیرند و کاری نکنند که به ایجاد حقد و کینه از یکدیگر و نزاع قومیتی و جنگ و جدال طایفگی منتهی شود و عوارض آن دامن گیر همگان شود و ترک و ایرانی در آتش آن بسوزند و فاتحه تمدن ایرانی خوانده شود.

 

 

 



تعداد بازدید از این مطلب: 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : آرش قلمدار
تاریخ : جمعه 4 خرداد 1397
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: